Best Western po raz kolejny potwierdza silną pozycję na polskim rynku. Największa na świecie rodzina hotelowa została wyróżniona w konkursie Business Traveller Poland Awards 2013 w dwóch kategoriach „Najlepszy Hotelowy Program Lojalnościowy” i „Najlepsza Biznesowa Sieć Hotelowa na Świecie”.
W odbywającym się w tym roku po raz pierwszy plebiscycie Business Traveller Poland Awards Best Western Rewards® okazał się bezkonkurencyjny wśród hotelowych programów lojalnościowych. Pierwsze miejsce w tej kategorii jest potwierdzeniem, że polscy goście Best Western bardzo cenią jakość programu i lokalne usługi w nim oferowane, czyli m.in. zamianę punktów na audiobooki czy bezpłatne przejazdy taksówkami.
Best Western zajęła również trzecie miejsce w kategorii „Najlepsza Biznesowa Sieć Hotelowa na Świecie”, co dowodzi, że Polacy doceniają również międzynarodowy charakter marki.
W specjalnej elektronicznej ankiecie, na podstawie której przyznawane były nagrody Business Traveller Poland Awards, udział wzięło niemal tysiąc czytelników magazynu Business Traveller Poland. Byli wśród nich podróżujący biznesmeni i travel managerowie, czyli osoby organizujące podróże służbowe w firmach i korporacjach. Głosy były oddawane w 22 kategoriach, m.in. na Najlepsze Lotnisko w Polsce, Najlepszą Wypożyczalnie Samochodów na Świecie czy Najlepszy Laptop dla Biznesu.
- Jesteśmy bardzo dumni z wyróżnienia w konkursie Business Traveller Poland Awards 2013. To nagroda, którą przyznają goście korzystający z naszych hoteli, czyli osoby, których zadowolenie jest dla nas najważniejsze. Szczególnie cieszy nas wyróżnienie dla Best Western Rewards, które oznacza, że polscy członkowie programu doceniają oferowane w nim usługi – mówi Gheorghe Marian Cristescu, Dyrektor Sprzedaży Best Western na Polskę.
Program lojalnościowy Best Western Rewards jest jednym z największych programów lojalnościowych w branży hotelarskiej na świecie. W ostatnim czasie Best Western wprowadziła usługi skierowane wyłącznie dla polskich członków programu. Od listopada punkty zebrane podczas pobytu w hotelach Best Western można zamieniać na książki do słuchania oferowane przez portal audioteka.pl. Natomiast od grudnia rozpoczęła się współpraca sieci z Polską Siecią Taxi 19 123, która daje gościom możliwość bezpłatnego poruszania się taksówkami na terenie całej Polski.
Plebiscyt został zorganizowany przez R&S Media Sp. Z o.o. Partnerem konkursu i ankiety był Deloitte Advisory Sp. z o.o., który był odpowiedzialny za nadzór nad zbieraniem anonimowych danych oraz za weryfikację wyników ankiety.
O sieci Best Western
Best Western to największa na świecie rodzina hotelowa, do której należy obecnie ponad 4 000 hoteli w ponad 100* krajach na całym świecie. Działają one pod trzema markami: BEST WESTERN, BEST WESTERN PLUS oraz BEST WESTERN PREMIER. To, co łączy obiekty Best Western to jakość i standard obsługi klientów, wspólny system rezerwacyjny oraz programy sprzedażowo – marketingowe. Wszystkie hotele należące do sieci są niezależnie zarządzane i stanowią własność prywatnych inwestorów. Każdego dnia goszczą łącznie setki tysięcy gości. BW Hotels Osuuskunta, określany też jako Best Western Hotels Finland, Baltic States and Poland, jest siedzibą biura reprezentującego sieć Best Western w Finlandii, krajach bałtyckich oraz w Polsce.
* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianom.
Link do strony artykułu: https://wwwww.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/best-western-rewards-najlepszym-programem-lojalnosciowym-w-polsce